Til deg som sitter p Nav kontakt seter

Kjre deg. Jeg vil frst av alt nske deg en god dag. Hpe at din dag ble bedre enn min. Jeg vet liksom ikke om jeg skal le eller grte jeg. Men men her er grunnen til at jeg skrev dette innlegget

Jeg ringer 55553333 og der trykker jeg meg frem til den delen av dette uendelig store Nav karusellen. Jeg mtte tenke meg om noen ganger om hva jeg skulle fordi jeg vet fra fr at det bomme betyr ikke at man blir satt over av dere men nei da , man rykker stadig bakover i ken. S kom jeg til en utrolig hyggelig stemme i andre enden. Jeg forklarer mitt rende, og sier at jeg ringer p vegne av den og den og h*n lurte p om hvilken rettigheter man har innenfor det man trenger hjelp til. Jeg ble sakte men sikkert brysk avvist, med beskjed om at man ikke kunne bare komme her og kreve noe som helst... jeg ble litt satt ut, men bestemte meg for svare med et hakk hyggeligere stemme enn det som du som satt i andre enden hadde. Jeg spurte om det var noen som helst mulighet bli enten satt over til noen p Nav Time eller f bestilt en time , hvor damen / du i andre stemmen sier at " jeg har ikke noe med komme her og be om noe som helst og at det ALDRI har vrt en nav kontor  i Time kommune, jeg kjente at jeg ble litt satt ut da det var der for litt siden men nei da, hun visste at det aldri hadde vrt et der og at jeg mtte ikke komme her og bare tro at jeg kunne jobben bedre enn henne. Jeg kjenner at jeg fikk sakte men sikkert nok der jeg satt i tlf fordi jeg vet at det finnes et nav kontor, og for det andre er det ingen mte snakke til andre p. S jeg endte med at jeg la p etter ha tenkt mindre lyse tanker kan man si.

Alts, jeg vet at dere har mange rare henvendelser og at dere kan ogs vre frustrerte men dere vet aldri hvem som sitter ringer dere. Nr man da i tillegg beskyldes for vre ruset, drlig mamma osv..... vel da er det hp i hengende snre...... nei det  er ikke det. Jeg tenker at jeg kan takle dette men hva om den som ringer dere og fr samme behandlingen ikke takler det. Hva hvis den som ringer , egentlig da fr seg en knekk og ting blir  helt feil? Hva om.... ja man vet aldri. 

Jeg tenker at det er en del av jobben dette med kundevennlighet. Man skal og m yte kundeservice i den jobben du har.

Siden du ikke sitter ved skranken, det hper jeg ikke hvis du er p samme mte mot de  som du er p tlf. Og jeg kjenner at siden jeg har selv jobbet med kundebehandling s er det viktig at man yter sitt beste. S derfor, tenk deg nye om nr du har lyst til be folk om reise dit det er veldig veldig varmt. Jeg er glad for at du fikk ut din frustrasjon men vet du... neste gang, ikke gjr slike ting,

4

Jss for en kundeservice. De burde virkelig skjerpe seg og heller hjelpe folk i stede for komme med slike ordspill.

Marthe Sofie: Jepp, det sa jeg ogs. S jeg fikk nok og sa hva jeg mente om dette i dag da jeg snakket med lederen deres.
Ha en fin dag

Det gr an sende skriftlig klage ogs p snt. Hun fr lnn av fellesskapets midler og har bare st p pinne og yte service til innbyggerne. Drittsekker og psykopatliknende tullinger finner man dessverre overalt. Srlig i stillinger der de kan utve makt. De delegger skrekkelig mye for de ansatte som prver gjre en god jobb.

Hmf: Sant det, det er kommet bde skriftelig og untlig klage fra meg i hvertfall

Skriv en ny kommentar